Nowenna Pompejańska

Posted: 10/07/2012 in modlitwa
Tagi:

Trzy miesiące temu otrzymałam takiego oto maila… dziś ta modlitwa dokonuje cudów w moim życiu! Przeczytajcie ten wpis do końca:)

Może kilka słów o tym, jak w moim życiu Matka Boża wiele zmienia dzięki tej Nowennie:
Widzę ogromne owoce w swoim życiu i w życiu moich bliskich płynące z odmawiania tej nowenny: chociażby to, że mniej myślę, o głupotach, a bardziej o „Bożych sprawach”, lepiej wykorzystuję czas, Matka Boża oczyszcza moje myśli i serce; osoba w intencji, której odmawiałam tę nowennę, sama zaczęła ją odmawiać (mimo, że nie wiedziała, że ja za nią się modlę!) – teraz ta osoba odmawia już chyba czwartą nowennę, bo tak to już jest, że jeśli ktoś całym sercem ją odmawia, to już „trudno”, żeby przestał;-). Nie ma chyba dwóch tygodni (od stycznia), żebym nie usłyszała, że ktoś odmówił lub zaczął odmawiać nowennę pompejańską:-), zrobiłam (razem z Kingą, moją siostrą) listę osób, które odmawiają tę nowennę, liczba tych osób wynosi ok. 100! (niektóre z tych osób już 6 raz odmawiają tę Nowennę).
W wakacje moi rodzice zaczęli ją odmawiać – co jest cudem nad cudami! – Teraz już odmawiają jedną za drugą:-)
Jeden pan, w intencji którego modliła się moja koleżanka po skończeniu nowenny wyszedł z więzienia (był niesłusznie oskarżony); pewna kobieta zaczęła otrzymywać bardzo dobre zlecenia w pracy, kiedy za nią się modlono tą nowenną. Dla mnie było też niesamowite, że od księdza, za którego odmawiałam nowennę dostałam prezent (a jest to Ksiądz z Kirgizji, którego raz w życiu widziałam i praktycznie nie mam z nim kontaktu) – to oczywiście nie była intencja, w jakiej się modliłam, ale dla mnie to znak od Pana Boga, że On słucha;-). Jeden z najświeższych cudów (dowiedziałam się o tym w weekend): tata mojego kolegi przyjął po 27 latach Komunię Św.! (akurat ten kolega odmawia w intencji swojego taty Nowennę Pompejańską).
Oh! wiele bym mogła pisać i opowiadać…
…przyjdzie jeszcze czas – na dziś tyle starczy;-)

Niech Matka Boża Cię prowadzi najpiękniejszą drogą do Nieba:-)

Z pamięcią w modlitwie i uśmiechem:-)
Agnieszka

JAK ODMAWIAĆ NOWENNĘ POMPEJAŃSKĄ?

Nowenna Pompejańska trwa 54 dni. Każdego dnia odmawiamy trzy części Różańca Świętego (radosną, bolesną i chwalebną). Jeśli ktoś chce, może odmawiać czwartą część z Tajemnicami  Światła. Przed rozpoczęciem każdej z wszystkich trzech części różańca, wymieniamy najpierw intencję (tylko jedną), a następnie mówimy:

1. „Ten Różaniec odmawiam na Twoją cześć Królowo Różańca Świętego” + intencja

2. po każdej części Różańca (27 dni):

„Pomnij, o miłosierna Panno Różańcowa z Pompei, jako nigdy jeszcze nie słyszano, aby ktokolwiek z czcicieli Twoich z Różańcem Twoim pomocy Twej wzywający, miał być przez Ciebie opuszczony. Ach, nie gardź prośbą moją, o Matko Słowa Przedwiecznego, ale przez święty Twój Różaniec i przez upodobanie, jakie okazujesz dla Twej świątyni w Pompei, wysłuchaj mnie dobrotliwie. Amen”.

3. po każdej części Różańca (kolejne 27 dni):

„Cóż Ci dać mogę, o Królowo pełna miłości? Moje cale życie poświęcam Tobie, ile mi sił starczy, będę rozszerzała cześć Twoją, o Dziewico Różańca św. w Pompei, bo gdy Twej pomocy wezwałam, nawiedziła mnie łaska Boża. Wszędzie będę opowiadała o miłosierdziu, które mi wyświadczyłaś o ile zdołam, będę rozszerzała nabożeństwo do Różańca św., wszystkim głosić będę, jak dobrotliwie obeszłaś się ze mną, aby i niegodni, tak jak i ja, grzesznicy, z zaufaniem do Ciebie się udawali. O, gdyby cały świat wiedział, jak jesteś dobra, jaką masz litość nad cierpiącymi, wszystkie stworzenia uciekałyby się do Ciebie. Amen”.

4. po każdej części Różańca 3x: „Królowo Różańca Świętego módl się za nami” (wszystkie 54 dni)

Komentarze
  1. Celina pisze:

    Nowenna Pompejańska to cudowna modlitwa, odmawiam ją już piąty raz i wciąż mam nowe intencje do omodlenia.
    Do tej pory tylko jedna intencja została wysłuchana tak na 100%. Stało się to już po pierwszym dniu, gdy do modlitwy dołożyłam post (od komputera).
    Pozostałe prośby z pewnością Bóg wysłucha w odpowiednim czasie…
    A ile łask spływa na mnie i moją rodzinę dzięki tej modlitwie…

  2. Karolina pisze:

    Też odmawiałam tę Nowennę. Naprawdę warto. Nowenna jest dosyć wymagająca, ale (a może właśnie dlatego) działa w życiu każdego ją odmawiającego cuda…

  3. Rubin pisze:

    Nowenna Pompejanska jest najsilniejsza modlitwa do Matki Bozej. Wymaga wytrwalosci w modlitwie, nie jest to latwe zamierzenie, ale poelcam goraco bo warto!!! Potwierdzam ze nidlugo po skonczeniu nowenny otrzymalam laske o ktora bardzo prosilam, do dzis zbieram owoce tej nowenny, ta modlitwa towarzyszy mi juz kazdego dnia, koncze jedna intencje,zaczynam nowa. Polecam ta modlitwe jak i modlitwy „Tajmenice Szczescia”

  4. Rubin pisze:

    „Jak odprawiać Nowennę Pompejańską – rady praktyczne:
    1. Dzień w którym rozpoczynamy nowennę Pompejańską zaznaczamy w kalendarzu.
    2. Nowenna Pompejańska trwa 54 dni. Każdego dnia przez te 54 dni odmawiamy dawne trzy części Różańca Świętego (radosną, bolesną i chwalebną). Jeśli ktoś chce, może odmawiać cztery części – z Tajemnicami Światła
    3. Przed rozpoczęciem każdej z wszystkich trzech części Różańca Św. wymieniamy najpierw intencję (krótko i zwięźle i tylko jedną intencję), a następnie mówimy:
    „Ten Różaniec odmawiam na Twoją cześć Królowo Różańca Świętego”
    4. Przez 27 dni odmawiamy tak zwaną część błagalną nowenny Pompejańskiej i codziennie, po ukończeniu każdej części Różańca Św. odmawiamy następującą modlitwę:

    „Pomnij o miłosierna Panno Różańcowa z Pompei, jako nigdy jeszcze nie słyszano, aby ktokolwiek z czcicieli Twoich, z Różańcem Twoim, pomocy Twej wzywający, miał być przez Ciebie opuszczony. Ach, nie gardź prośbą moją o Matko Słowa Przedwiecznego, ale przez święty Twój Różaniec i przez upodobanie jakie okazujesz dla Twej świątyni w Pompei wysłuchaj mnie dobrotliwie. Amen.”

    5. Przez pozostałe 27 dni odmawiamy tak zwaną część dziękczynną nowenny Pompejańskiej i codziennie, po ukończeniu każdej z trzech części Różańca Świętego odmawiamy następującą modlitwę:

    „Cóż Ci dać mogę o Królowo pełna miłości? Moje całe życie poświęcam Tobie – ile mi sił starczy będę rozszerzać cześć Twoją o Dziewico Różańca Świętego w Pompei, bo gdy Twej pomocy wezwałam/em, nawiedziła mnie łaska Boża. Wszędzie będę opowiadać o miłosierdziu, które mi wyświadczyłaś; o ile zdołam będę rozszerzać nabożeństwo do Różańca Świętego, wszystkim głosić będę jak dobrotliwie obeszłaś się ze mną, aby i niegodni, tak jak i ja, grzesznicy, z zaufaniem do Ciebie się udawali. O, gdyby cały świat wiedział jak jesteś dobrą, jaką masz litość nad cierpiącymi, wszystkie stworzenia uciekałyby się do Ciebie. Amen.”

    6. Niezależnie od modlitw końcowych, zapisanych w punktach 4 i 5 niniejszych „rad praktycznych” każdą z trzech części Różańca Św. (np. chwalebną) kończymy (bezpośrednio po jej odmówieniu ) trzykrotnym westchnienie do Matki Bożej:
    „KRÓLOWO RÓŻAŃCA ŚWIĘTEGO – MÓDL SIĘ ZA NAMI.”

    • Laura pisze:

      Ja nie wiem, czy się na tę nowennę mogę zdecydować, bo nie wiem czy dam radę. Od stycznia odmawiam prawie codziennie jedną tajemnicę różańca, jak idę do pracy, wieczorem może dam radę drugą, ale nie mam więcej czasu. A gdzie miejsce na osobistą modlitwę?

  5. duduś pisze:

    Ja odmawiałam tę nowennę w listopadzie i grudniu 2012. W tym okresie czułam się fantastycznie miałam wspaniałe nastawienie do ludzi, czułam ogromną radość w środku i dzieliłam się tym ze swoimi bliskimi. W tym czasie otrzymałam wiele łask. min moja teściowa ponad 80 lat ,bardzo szybko doszła do zdrowia po złamaniu. Intencja o którą się modliłam jest na dobrej drodze. Polecam tę modlitwę każdemu, dodatkowo książkę Bartolo Longo ” Cuda i Łaski Królowej Różańca Świętego w Pompejach” Przymierzam się do odmawiania kolejnej nowenny.

  6. sylwia pisze:

    kocham PANA BOGA iMATKE NAJSWIETSZA

  7. sylwia pisze:

    ja odmawiam nowenne pompejska nastepna,podczas zwracania sie do Boga za posrednictwem MATKI MIALAM OKROPNE NOCE ,BUDZILAM SIE I MIALAM WRAZENIE ZE KTOS KOLO MNIE STOI I MNIE OBSERWUJE,KIEDYS CZULAM DUSZENIE I PO OBUDZENIU NIE MOGLAM ZLAPAC TCHU.TRWALO TO KILKANASCIE NOCY MYSLALAM ZE ZWARIOWALAM .POSZLAM DO KSIEDZA A ON POWIEDZIAL MI ZE SIE NAWRACAM ,BO TAK TEZ BYLO,I ZE SZATAN MANIFESTUJE SWOJE NIEZADOWOLENIE PROBUJAC MNIE ZASTRASZYC .TO CO JA PRZEZYLAM W TE NOCE ,OGROMNY STRACH NIGDY NIE ZAPOMNE.POCZAS MOICH MODLITW DALSZYCH ZACZELO WSZYSTKO USTEPOWAC DZIS JUZ SYPIAM NORMALNIE . TO JEST LASKA BO BOG MI UTARL MOSA POKAZUJAC GDZIE ZAPROWADZILOBY MNIE DOTYCHCZASOWE ZYCIE KTORE PROWADZILAM .DZIEKI MOJEJ KOCHANEJ MATCE OTRZYMALAM WIELE LASK ,MOJ MAZ ZACZAL CHODZIC DO KOSCIOLA ,ZNALAZLAM KSIEDZA KTORY ODPRAWI 6 MSZY DZIEN PO DNIU ZA UZDROWIENIE DRZEWA POKOLENIOWEGO NASZEJ RODZINY,OGROMNA PRZYJEMNOSC SPRAWIA MI ODNOSZENIE DO BOGA ,ZA DZIEKOWANIA ZA WSZYSTKO CZYM MNIE OBDAZYL CZYLI ZA RODZICOW ZA RODZENSTO ZA PRACE ZA ZDROWIE ZA DOBREGO MEZA. BOG DLA MNIE JEST NA PIERWSZYM MIEJSCU ,JESLI TAK DALEJ BEDZIE A TAK BEDZIE TO WSZYSTKO INNE BEDZIE NA SWOIM MIEJSU.TO SWOJE ZACHOWANIE ,MYSLENIE ,OPOWIADANIE O BOGU LUDZIOM I CZERPANIE Z TEGO OGROMNEJ RADOSCI ZAWDZIECZAM NOWENNIE POMPEJSKIEJ BO BYLAM UMARLA A OZYLAM.

Dodaj komentarz

