Usłyszeć niesłyszalne

Posted: 15/01/2012 in Dzieci
Tagi:

Nie jestem piękna, wiem. Nie przyniosłam Wam radości. Odkąd zaczęłam słyszeć Wasze głosy, słyszałam przede wszystkim płacz, krzyk i pretensje. Tak nie wita się osoby, na którą czekało się z utęsknieniem i miłością. Jestem zbytkiem i problemem. Ale czekam Nieba. Mój Anioł Stróż powiedział mi, że ono nadejdzie i dla mnie, w ciągu najbliższych dni lub po kilkudziesięciu latach. Mam tylko te dwie opcje i nie mi powierzono wybór. Zadecydują za mnie moi rodzice, dla których teraz jestem tylko… płodem.

Mamo… Tato… Jak mam Was przekonać, że będę Waszym kawałkiem Nieba tu na ziemi, gdy tylko pozwolicie mi się narodzić? Jeśli pozwolicie mi się narodzić…

Komentarze
  1. Joanna Zdunek pisze:

    Cóż powiedzieć przepiękne…

  2. Magdalena pisze:

    Niezwykle poruszający tekst, świetny przekaz.. Zmusza do refleksji.. Gratuluje autorowi. Każda matka myśląca o aborcji powinna to przeczytać i może wtedy zrozumie co tak na prawde chciała zrobić swojemu dzidziusiowi..

Skomentuj

