Zaraźmy świętością! – Dzień Świętości Życia

Posted: 24/03/2012 in Dzień Życia
Tagi: ,

Kochasz życie! Mówisz życiu „tak”! Walczysz w obronie najmniejszych, bezbronnych… W tych dniach podejmujesz lub podejmiesz Duchową Adopcję… 

A my mamy dla Ciebie coś więcej –  ZARAŹ INNYCH MIŁOŚCIĄ DO ŻYCIA!!!

Jeśli każdy z nas zaprosi choć JEDNĄ osobę, by podjęła się Duchowej Adopcji Dziecka Poczętego – dwa razy więcej dzieci zostanie otoczonych płaszczem modlitwy! Dlatego zaproś swoją Mamę, Tatę, dziadków, rodzeństwo, koleżankę, kolegę, sympatię lub współmałżonka:) zaproś swoje dzieci:) módlmy się o Życie i za Życie wszyscy razem! Nie bójmy się uklęknąć do modlitwy dziesiątką różańca z osobą, którą zaprosimy. Nauczmy ją jak się modlić:) Bądźmy Wspólnotą Życia!

Zapraszamy do spotkania się z dzieckiem nienarodzonym, w modlitwie Drogi Krzyżowej  https://duchowaadopcjadziecka.wordpress.com/2012/03/23/droga-krzyzowa-dziecka-nienarodzonego/.
I do zapoznania się z zasadami Duchowej Adopcji oraz do zgłoszenia podjętej adopcji https://duchowaadopcjadziecka.wordpress.com/dla-zdecydowanych/.

Boisz się, że nie dasz rady? Nie bój się! Całe Niebo jest z Tobą! 

Komentarze
  1. anula pisze:

    Chciałabym się podzielić z Wami zdarzeniem jakie miało miejsce w dniu dzisiejszym.
    Już wczoraj w mojej parafii w czasie Drogi Krzyżowej odbyła się Adopcja Dziecka Poczętego. Do ankiety jaką każdy podejmujący się adopcji dostał, dołączony był model 10-ciotygodniowego dziecka. Ja również taki dostałam. Dziś z wizytą do mojego domu wraz ze swymi dziećmi przyjechała moja młodsza siostra, która jest obecnie w 6-tym miesiącu ciąży. Jej synkowie 5 i 2 latek wiedzą już, że wkrótce będzie na świecie, w ich domu malutki dzidziuś. W czasie rozmowy z nimi pokazałam im tą otrzymaną wczoraj laleczkę. Wytłumaczyłam, że tak wygląda dzidziuś, który ich mamusia nosi w brzuszku. Słuchali tej opowieści i patrzyli na ten model dziecka z szeroko otwartymi oczami, kiedy im wszystko tłumaczyłam i opisywałam. Dziękuję Panu Bogu za to zdarzenie dnia wczorajszego i dziś. Wszystko to ma tak bardzo głęboki sens, bo miałam nie brać udziału w tej adopcji. Od grudnia zeszłego roku podjęłam już adopcję i ta w zasadzie jest drugą równolegle prowadzoną. Moje serce i myśli w tamtej chwili nie dawały mi jednak spokoju. Nie mogłam powiedzieć NIE, skoro moje życie jest jednym wielkim cudem.

Skomentuj

