Nie chciałam mojego dziecka…

Posted: 17/10/2013 in modlitwa
Tagi: , ,

Nie byłam gotowa…
Nie miałam wsparcie…
Nie miałam innego wyjścia…
Nikt nie powiedział mi „nie rób tego”…
Ktoś mnie skrzywdził…
Nie chciałam całe życie zajmować się chorym dzieckiem…Nie chciałam, by moje chore dziecko cierpiało…

Zdecydowały się na „usunięcie płodu”, zażycie tabletki „po”, czy po prostu zabicie swojego dziecka…

Każda z nich ma swoją historię. Każda miała swój powód. Wiele z nich zmaga się teraz z bólem i wyrzutami.

Nie oceniajmy. Pomódlmy się za te kobiety. Może jeszcze nie pojednały się z Bogiem ani ze sobą.

Droga Mamo zabitego dziecka. Jeśli chcesz możemy się za Ciebie pomodlić.
Jeśli pragniesz opowiedzieć swoją historię i pokazać innym kobietom jakie konsekwencje miała dla Ciebie ta decyzja napisz do nas (adopcja.dziecka@gmail.com).
I pamiętaj. Bóg Ciebie kocha.

Skomentuj

